Punonjësit kudo po bëhen gjithnjë e më të frustruar me marrëdhëniet e tyre të punës. Edhe pse pushimet nga puna vazhdojnë, normat e largimit nga puna në 2023, janë akoma më të larta se e njëjta periudhë para pandemisë, në 2020.

Ndërsa një nivel i qarkullimit është i shëndetshëm, kur punonjësit largohen vullnetarisht, punëdhënësit e tyre shpesh duhet t’ua kalojnë ngarkesën e punës punonjësve të tjerë. Me numrin e vendeve të punës vakante ende relativisht të larta, koha për të plotësuar një vend pune të lirë mund të zgjasë disa kohë.

Më shumë lajme për pushimet nga puna e ndërlikojnë problemin edhe më shumë, pasi punonjësit që mbeten, mund të luftojnë për të mbështetur produktivitetin dhe pozitivitetin, duke ndarë këndvështrimet e tyre në mediat sociale. Dhe ndërsa pushimet nga puna mund t’u japin kompanive një fitim afatshkurtër ose një rritje të çmimit të aksioneve, efektet afatgjata janë të qëndrueshme dhe me ndikim.

Pse duhet të kujdesemi për mbajtjen e punonjësve tani?

Qofshin të frustruar nga puna e tepërt, ose kundër kthimit në zyrë, punonjësit po bëhen më të palëkundur në zhgënjimet e tyre dhe në refuzimin e tyre për t’iu nënshtruar kërkesave të punëdhënësve.

Punëtorët po godasin në shifra rekord, gjë që duket e çuditshme në një ekonomi që po shkon drejt recesionit. Pati 23 largime të mëdha që prekën më shumë se 1000 punonjës në vitin 2022, me 156% më shumë nga viti 2009. Dhe kompanitë si StarbucksSBUX që dikur shiheshin si liderë në përfitimet e punonjësve, kishin mbi 100 greva vetëm në vitin 2022.

Kostoja e gjithë këtij qarkullimi, duke përfshirë kohën dhe koston për të plotësuar vendet e lira, ka një ndikim të vështirë në fund. Zëvendësimi i një punonjësi të shërbimit ushqimor të vetëm, për orë, mund të kushtojë mbi 5000 dollarë. Shumëfishoni atë me një normë qarkullimi prej mbi 75% për një kompani me mijëra punëtorë në orë. Është një kosto që nuk mund të anashkalohet.

Është e lehtë të supozohet se plotësimi i vendeve të punës do të thotë rritja e përpjekjeve të marketingut për blerjen e talenteve dhe rekrutim. Këto janë ndikime të rëndësishme, por afatshkurtra, që mund të zgjidhin problemin e “prapave në sedilje”, por ato nuk trajtojnë çështje afatgjata.

Së pari është ndryshimi në rritjen e popullsisë. Në vitin 1983 në SHBA, 13.1% e popullsisë ishte midis moshës 20 dhe 34. Ndërsa në vitin 2023, ky numër ra në 10% të popullsisë. Ndërsa numri i popullsisë gjatë asaj kohe u rrit, ne nuk po ecim me ritmin e nevojshëm për të mbështetur rritjen dhe nivelet e lindjeve vazhdojnë të bien.

Së dyti, rritja e biznesit po tejkalon disponueshmërinë e talenteve, duke çuar në një numër të madh të vendeve të punës të hapura. Për shembull, 1.6 milionë vende pune për mikpritje të hapura në janar 2023, përfaqësojnë 45% më shumë hapje se në çdo kohë, në dy dekadat e mëparshme.

Së fundmi, kompanitë nuk mund të injorojnë ose të përbuzin punonjësit që mbeten. Këta punonjës janë ende duke ofruar për klientët dhe ata po ndajnë me zë përvojën e tyre të punësimit në mediat sociale. Për punëdhënësit që e bëjnë këtë një prioritet, ata ruajnë perceptimin pozitiv të markës dhe punonjësit e angazhuar edhe në kohë sfiduese.

 

Matja e fuqisë së marrëdhënies është çelësi

Sa e fortë është marrëdhënia midis punonjësit dhe punëdhënësit? Organizatat shpesh kanë të dhëna, se çfarë vlerësojnë punonjësit në një marrëdhënie pune, por ata nuk dinë asgjë për marrëdhëniet e tyre.

Matja e fuqisë së marrëdhënies së punës, nuk mund të bëhet duke pyetur nëse dikush do t’i referojë kompaninë tuaj një miku ose një anëtari të familjes për një punë. Duhet të bëhet duke matur forcën dhe stabilitetin e marrëdhënies. Duhen parë katër dimensionet e marrëdhënieve të punësimit: marrëdhëniet tuaja me organizatën, drejtuesit tuaj, bashkëpunëtorët tuaj dhe punën tuaj – punën që bëni. Nëse ndonjë nga katër këmbët e kësaj stoli është thyer, e gjithë marrëdhënia rrezikohet.

Njerëzit që nuk mësojnë do të largohen

Nëse Covid na mësoi diçka, është se ne mund të mërzitemi lehtësisht. Punonjësit duhet të shohin ndryshim në punën e tyre dhe përparim në karrierën e tyre, për të qëndruar të angazhuar dhe të interesuar.

Qëndrimi më i gjatë do të thotë gjithashtu, që punonjësit të fitojnë më shumë ekspertizë dhe përvojë. “Sa më gjatë të qëndroni me një kompani, aq më shumë mësoni për industrinë dhe rolin tuaj,” thotë Laurie Ruettimann, Konsulente e Burimeve Njerëzore. “Kjo do t’ju bëjë më të vlefshëm për punëdhënësin tuaj dhe do t’ju japë besimin për të përballuar sfidat e reja.”

Duke shkuar përtej vlerës

Kur ka një rritje të vendeve të punës, ka një rritje të vëmendjes ndaj tyre, qoftë përmes promovimit të tërheqjes së talenteve të reja apo rritjes së programeve të referimit. Për punonjësit ekzistues, kjo shpesh mund t’i bëjë ata të ndihen të neglizhuar ose të nënvlerësuar. Të punësuarit e rinj mund të fitojnë më shumë para, ose të marrin role që dëshironin punonjësit ekzistues.

Në anën tjetër të spektrit, kur ekonomia ndikohet negativisht, punonjësit mund të ndjehen të frikësuar, të mbingarkuar dhe të nënvlerësuar, ndërsa kompania shtyn të menaxhojë fitimet dhe rritjen gjatë një kohe sfiduese. Një mënyrë për ta menaxhuar këtë, është duke e bërë të qartë se punonjësit kanë rëndësi.

Pjesa më e madhe e këshillave aktuale për mbajtjen fokusohet në zgjidhje afatshkurtra ose të dukshme si rritja e pagave, opsionet fleksibël të punës ose inkurajimi i ekuilibrit të jetës në punë.

Nuk ka dyshim se situata e punësimit është e pasigurt – aty ku punëdhënësit mund të ndikojnë është duke i kushtuar vëmendje marrëdhënies së punës, duke marrë parasysh ndikimin përfundimtar të mbajtjes së punpnjësve dhe duke luajtur ‘lojën’ afatgjatë.

 

/ Forbes, me redaktime të Shqip.al