Flamujt e kuq që mund të hasni kur kryeni intervistën për punë janë të njohura: heshtja nga punëdhënësit ose rekrutuesit, intervistuesit e papërgatitur ose një pritje që do të vazhdoni të ktheheni për më shumë intervista.

Por çfarë ndodh me flamujt e gjelbër që tregojnë se një kompani ka shumë të ngjarë të jetë një vend i mrekullueshëm për të punuar?

Nga bisedat organike që ju lënë të ndiheni mirë për kompaninë, te një mjedis ku punonjësit duket se e pëlqejnë vërtet njëri-tjetrin, Liz Ryan, themeluesja dhe CEO e Workplace Human, thekson disa nga gjërat që duhen pasur parasysh gjatë procesit të punësimit, të cilat mund të tregojnë një vend pune të shëndetshëm.

“Nëse ka një vonesë në procesin e rekrutimit, ata marrin përgjegjësinë për të dhe ju tregojnë se çfarë ka ndodhur,” kjo tregon ndershmërinë, thotë Ryan – një flamur i madh jeshil.

Një tjetër: “Ata flasin për rrogën menjëherë. Këta njerëz duan të punësojnë dikë dhe e kuptojnë se ne të gjithë jetojmë në botën reale ku paratë kanë rëndësi.”

Është gjithashtu një shenjë e mirë nëse ata janë transparentë për procesin e punësimit, ata ju mbajnë të informuar dhe nuk ju bëjnë të prisni përditësime.

1. Ata dalin nga skenari

Pas një ose dy pyetjesh hapëse, intervista bëhet një bisedë organike që të bën të ndihesh mirë për kompaninë, intervistuesin dhe rolin.

2. Ata pëlqejnë njëri-tjetrin

Në bisedat tuaja me punonjësit, ata janë të rastësishëm dhe miqësorë me njëri-tjetrin. Askush nuk është formal, i nxituar apo i stresuar. Ata pëlqejnë njëri-tjetrin. padyshim. Kjo thotë shumë!

3. Ata janë të sinqertë

Nëse ka një vonesë në procesin e rekrutimit, ata marrin përgjegjësinë për të dhe ju tregojnë se çfarë ka ndodhur. Nëse arrini për një intervistë dhe ata duhet të ndryshojnë rendin e intervistuesve, ata kërkojnë falje dhe ju mbajnë të informuar.

Ata ju tregojnë se çfarë funksionon dhe çfarë nuk funksionon në departamentin me të cilin po intervistoni. Ata nuk sillen si qenie superiore.

4. Ata flasin për rrogën menjëherë

Këta njerëz duan të punësojnë dikë dhe ata e kuptojnë se ne të gjithë jetojmë në botën reale ku paratë kanë rëndësi.

Ata e nxjerrin temën e pagave në tavolinë herët. Ekziston një gamë e arsyeshme, jo fyese e gjerë pagash në shpalljen e punës, dhe në intervistën e parë ju dhe ata flisni se ku mund të bini në atë diapazon.

5. Nuk kërkojnë dhe nuk presin punë falas

Nëse duan të dinë diçka për prejardhjen tuaj, ata ju pyesin. Ata nuk ju dërgojnë në shtëpi për të kryer detyra të papaguara.

6. Ju e dini se ku qëndroni

Ata mund të thonë se ju jeni një kandidat i shkëlqyeshëm, por në mënyrë ideale, punësimi i tyre i ri do të kishte më shumë përvojë me X, Y ose Z sesa ju. Ky informacion mund të ndikojë në vendimin tuaj për të qëndruar në linjë ose për t’u larguar.

Ata e kuptojnë se ju dhe ata mund të kryqëzohen përsëri. Nëse kjo punë nuk është e përshtatshme, është mirë. Ne jemi të gjithë të rritur dhe mund të jemi të sinqertë dhe profesionistë me njëri-tjetrin.

7. Ata nuk merren me gjëra të vogla

Atyre nuk u intereson boshllëku në rezymenë tuaj – ata as nuk ju pyetën për të. Ata kujdesen nëse mund t’i ndihmoni apo jo të arrijnë qëllimet e tyre.

8. Politikat e tyre janë të zgjuara

Ju kërkuat dhe morët një kopje të manualit të tyre. Është një lexim freskues! Ju nuk keni nevojë për miratimin e një menaxheri për të aplikuar për një transferim të brendshëm. Nëse keni nevojë për një ditë të shëndetit mendor, merrni atë. Ata i trajtojnë punonjësit e tyre si të rritur dhe vlerësojnë krijuesit.

9. Ata kujdesen se çfarë mendojnë punonjësit

Përpara intervistës suaj të dytë, keni investuar disa orë në LinkedIn për të mësuar më shumë rreth njerëzve që punojnë atje. Ata duken të zgjuar, miqësorë dhe mbi të gjitha njerëzore.

10. Ata ju mbajnë në kontakt

Asnjëherë nuk ju është dashur të prisni gjatë për të dëgjuar prej tyre. Ju nuk keni dyshime për t’u bashkuar me ta.

 

/Linkedin News