Kurdoherë që një shef vepron si një diktator – mbyllja, sikleti, ose ‘pushkatimi’ i kujtdo që guxon të sfidojë status quo-në, nënkupton se ju keni një problem toksik në vendin e punës. Dhe kjo nuk është vetëm për shkak të sjelljes së keqe të shefit, por sepse kjo sjellje krijon një mjedis në të cilin të gjithë janë të frikësuar, frikësohen dhe shpesh janë të gatshëm të hedhin kolegët e tyre nën autobus, vetëm për të qëndruar në anën e mirë të shefave të tillë.

Një kulturë toksike e kompanisë do të gërryejë një organizatë duke paralizuar forcën e saj të punës, duke zvogëluar produktivitetin e saj dhe duke penguar kreativitetin dhe inovacionin. Tani më shumë se kurrë udhëheqësit e biznesit duhet të adresojnë çështje të toksicitetit në vendin e punës. Ai bën ndryshimin në mbajtjen e stafit të mirë dhe gjithashtu nëse kompania juaj dështon ose ia del mbanë. Punonjësit nuk kanë frikë të ikin kur përballen me një vend toksik pune.

Shenjat që kultura juaj në vendin e punës është toksike:

–  Vlerat thelbësore të kompanisë nuk shërbejnë si bazë për funksionimin e organizatës
–   Sugjerimet e punonjësve hidhen poshtë. Njerëzit kanë frikë të japin reagime të ndershme
–   Fajësimi dhe dënimi nga menaxhimi është normë.
–   Mungesa e tepërt, sëmundja kthehet
–  Puna e tepërt është një simbol i nderit
–   Ndërveprim i vogël ose i tendosur midis punonjësve dhe menaxhimit
–  Thashetheme dhe / ose probleme sociale
–  Favorizimi dhe politika e zyrës
– Sjellje agresive ose ngacmuese

Cili është shërimi për një kulturë toksike pune?

Ndërsa kulturat toksike të punës janë rezultati përfundimtar i shumë faktorëve, në përgjithësi është një kombinim i lidershipit të dobët dhe individëve që përjetësojnë kulturën. Fillon me ato që janë në krye. Drejtuesit duhet të tregojnë: Respekt, Integritet, Autenticitet, Vlerësim, Empati dhe Besim.

Toksiciteti në vendin e punës është i kushtueshëm. Punonjësit e pakënaqur ose të larguar i kushtojnë kompanive miliarda dollarë çdo vit në të ardhura të humbura, shlyerje dhe dëmtime të tjera. Pasi të keni identifikuar problemet kryesore duke mbledhur informacion, hartoni një plan dhe ndiqeni. Mund të nënkuptojë stërvitje, lëvizje ose thjesht heqje qafe të shefave të këqij që janë shkaku kryesor i toksicitetit në vendin e punës. Tregoni punonjësve që ju kujdeseni dhe jeni të përkushtuar për të përmirësuar mjedisin e tyre të punës. Punonjësit tuaj mund të jenë pasuria juaj më e madhe, por gjithçka varet nga mënyra sesi i trajtoni ata.

Në të kundërt, nëse nuk e kuroni kancerin në rrënjën e pemës, jo vetëm degët dhe gjethet vdesin, por … edhe pema.

/Brigette Hyacinth, autore e librave rreth lidershipit